Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 2 ay 5 günlük dün kalça çıkıklığı için ultrason çektirdik Bi taraf 56 Bi taraf 58 çıktı normal değeri 60 galiba. Salı bir daha ultrason çekilcek aparata ihtiyaç duyabiliriz dedi doktor. İçinizde böyle olup kendiliğinden düzelen oldu mu? Başka Bi doktor da önemli birşey yok şuan çok küçük olduğu için öyle çıkmıştır dedi