ilaydauzunn61 daha once hicbir asimi olmadim bebegim 2 aylik asi olmak istiyorum sinovac dusunuyorum asiyi olduktan sonra emzirdinizmi
Cennet-Eserr ilaydauzunn61 aşıyı yapan hemşire 6 saat emzirme 6 saatten sınra da ilk sütünü sağıp dök sonra emzir demişti
Eylusunannesiii ilaydauzunn61 hayir benm doktorum bu sekilde soyledi bende hemen emzirdim sagip dökmedim yani siz yinede sorarsiniz