Kumsal06limonluKek Kızlar oğlum 3.5 yaşında 1.5 yaşından itibaren ön üst dişleri döküldü ilaç kaynaklı Ferro senol b kullanmıştık harici başka ilaçlar çünkü ilk doğduğunda çok hastaydı bide yanlış tedavi oldu o zaman çok ilaç yanlış ilaç kullandık dr yazmıştı çünkü bunlar dişlerini etkiledi uzun lafın kısası çocuğunuzun dişleri döküldü mü döküldüyse dr ne işlem yaptı veya geçici diş takarlar mı
Ikrazumra19 Kumsal06limonluKek benim kizimda 3.5 yasinda biz hic ilac kullanmadik kan iLcida kullanmadik on ust 2 tane disi siyahlasti doktora goturdum bayiltip dislerini cekip yerine implant yapilmali dedi 6 yasinda cikarilir dedi valla ne yalan soyleyim uekutucu geldi cocukta tranva olur gibi geldi o yüzden baska doktora goturucem sizde gittikten sonra ne dedigini yazabilir misiniz
Kumsal06limonluKek Ikrazumra19 ön dişleri olmadığı için bişey de yiyemiyor 😭 canı sert yapılı birşeyler çekiyor elma gibi ıstırıp yiyemiyor
Deletedmom_15 Ikrazumra19 ay sakın öyle bir şey yaptırmayın ufacık çocuğa ne implantı, ben bu yaşımda korkuyorum. 3.5 yaşındaymış zaten 3-4 sene sonra kendi dökülecek, kalıcı değil ki bu dişler.. yazık çocuğa, hiç kıyamam valla
Ikrazumra19 Deletedmom_15 bende o yuzden yaptirmadim canim zTen sacmalik ya kucucuk cocuga bayiltip yapacak biz dayanamiyoruz