mihrosum YorgunAnne6 2 yasını almadıysanız once 2 yasını alın. Icınde buyuk kucuk! Uzun kısa, ince kalın vb kavramlar var.daha sonra 3 e gecersınız. Bız 20.aydan beri 2ye bakıyoruz. 1 2 sey kaldı onları da ogrenırse 3e gececez.
Merve YorgunAnne6 3 yaş almalısınız. 2 yaş bir tık basit gelebilir şuan. Kızımda 31 aylık olmak üzere uzun zamandır 2 yaşa bakıyoruz bilmediği şey çok nadir çıktı🥲
YorgunAnne6 Merve biz ilk kez alacağız henüz konuşmuyor da dikkati çabuk dağılıyor 2 yi tamamlayıp öyle mi 3 alsak karar veremedim 🤔
Merve YorgunAnne6 öyle de olabilir. Hatırlıyorum sizi. 2. Doktor daha iç açıcı şeyler söyledi değil mi ? Konuşmaya değil de kavram öğretmeye ve dikkat geliştirmeye yarıyor set. Siz soruyorsunuz o söylüyor bu şekilde yani🧸