Aselfatos Merhaba arkadaşlar 1 buçuk aylık bebeğim akşam 8den 12ye kadar hiç bir şekilde memnun olmuyor sürekli ağlıyor emmek istemiyor uyumak istemiyor gaz sancısı gibi de değil sizce neden böyle yapıyor
yazgulu123 Aselfatos aynı sorun bende de var aynı saatlerde ağlamalar oluyor. Neye ağladığıını anlamıyorum
emayy Aselfatos 1 ay 20 günlük aynı saatlerde başlıyor ağlıyor hiç birşey istemiyor uyumuyor emmiyor niye böyle oluyor anlamıyorum
Bahar11 Bizmde ayni sorunumz var gece 22den basliyo 12kadar gece agliyor sadece koluma yatirnca uyuyo
Ayazcik Kolik bebektir benim oğlumda öyleydi şuan 5 aylık 3 aydan sonra bitti gece ağlamaları gündüz ağlamazdı gece belli saatlerde ne yapsak susmazdı kolik bebekler öyle maalesef
hamzaedizzz Atak döneminde oldukları için ağlarlar ve uyku düzeni yapmanız gerekli. Bebeklerinizi nasıl oluyorsa olsun uyutmaya çalışın veya kendi sütünüz yetmiyorsa formül mama yedirin Sadece bir tavsiye iyi geceler 😘
Turunckafam Bu ataklar hiç bitmiyor canım 13 aydan bildiriyorum akşam krizleri tavannn hele gece full🙈
Glsn7581 5 hafta 8 hafta 12 hafta ataklar oluyor onlara dikkat edin Bir de krize girmeden yarım saat bir saat önce altını değiştiren karnını doyurun ortam sıcaksa banyo yaptırın sakin zamanında masaj yapan ayağını karnına kundak yapın .beyaz gürültü açın
GizemKivancK Kolik, geçmiş olsun aynı saatlerde yaşadım akşam 8 gece 12 kendini morartana kadar ağlardı. O kötü ağlaması bitti 2. Aydayız allahtan erken bitti ama gazdan ağlamaya devam. Sadece sabır başka çözümü yok maalesef. Doktorumuz hatta ilk hafta kontrolünde bırakın bunu 3 aydan sonra gelin alın çünkü balkondan sallandırcak duruma gelceksiniz ama çözümü olmıcak demişti😂 çok haklıymış…