Merve12937 Merhaba 21 günlük kızım da göbeğinde ki şişlik sonucu göbek fıtığı olduğunu öğrendim. Bir süre sonra kendliğinden geçiyormuş. Bu durumu yaşayan bilgisi olan var mı ?
Eda-asel Merve12937 bizim de vardı kendiliğinden geçti bende çok korkmuştum ilk duyduğumda ama korkacak birşey yok en kısa zamanda geçer inşallah 🙏
Annekokusu- Merve12937 şuan benim bebeğimde de var. Aynı şekilde doktor geçeceğini söyledi. Geçmesini bekliyoruz
Muru Merve12937 1 aylıktı dışarı doğruydu, Dr’a gittiğimizde göbek fıtığı olduğunu zamanla kendiliğinden düzelceğini söyledi gerçekten zamanla çöktü içeri, telaş etmeyin düzeliyor 🙏
Yigitn Merhaba benim benim bebegim suan 3,5 aylik 40 miz cikinca bizde de göbek fıtığı çıktı 2 dr gittim çocuk cerraha da gittim gazdan oluyormus 6 ay içinde gecer dediler suan yavs yavas düzelmeye basladi telas etmetin sevgiler
Merve12937 Yigitn gaz damlası falan kullandınız mı gaz olusmaması icin .. gaz olmazsa daha cabuk düzelir belki diye 🙏 salı günü gideceğim bende doktora bakalım
Merve12937 Almirarabia yaa 😭 peki ağrı vs yapıyor mu yapmıyor dedi doktor ama analık işte canı yanıyor zannedip üzülüyorum
Yigitn Merve12937 evet gaz damlasi baştan beri kullaniyoruz faydasi pek olmadi gaz kendiliginden gecince göbeği de geçti
Almirarabia Şimdiye kadar yapmadı bizede doktor yapmaz dedi😐 ama dediginiz gibi analik istemsiz agladigi zamanlarda acaba agriyormuki diye çok düsünüyordum Merve12937
Merve12937 Annekokusu- küçük ağız mendilini katlayıp tam göbeğinin üstüne koydum, bezini de ağız mendilinin üstüne gelecek şekilde bağlıyorum. Yakın bşr arkadasım bebeğine öyle yapmış 4 günde geçmiş bugün bende yaptım bakalım insallah düzelir