GAMA Doktora çok sık gidiyoruz birçok nedenden dolayı ama görünür de bir şey yok kontrollerimizde sıkıntı görünmüyor zaten rahatsızlığı olsa kucağıma aldığımda da uyuyamaz diye düşünüyorum geçen ay enfeksiyondan 3 gün hastanede yattık ondan sonra biraz arttı ama daha önceden de öyleydi o yüzden kafamız iyice karıştı bir tek geriye rüya ihtimali kalıyor ama onda da her uykusunda mı görüyor bilemedim çok karışık gerçekten 🙄