CanannnD evet ben kullandım doktoruma ve sağlık ocağındaki ilgili hemşirelere de sordum bitkisel olduğu için gözlük rahatlığıyla kullanabileceğim söylediler. Diş jelleri den uzak dur dediler. Hatta şöyle diş çıkaracağı zaman bile o zamanki kadar eli ağzına gitmiyordu hırslanmıyordu. Dişler yerleştiren sanırım daha çok kaşıntı veriyo çıkarken acı veriyo