6 ay 11 günlüğüz. Çoklu besin alerjimiz var ek gıdaya başladık 11 gün oldu ama oğlum hiç bi şekilde iştahlı yemiyor verdiğim her gıdayı ağzında sürekli bekletiyor buharda haşlama usulü yapıyorum çatalla ezip veriyorum. Ağzında beklete beklete bi şekilde suyla yediriyorum 😢 bu hep böyle mi olur gerçekten çok zorlanıyorum ağlıyor istemiyor 😥😥