Neslim123 Merhaba hanımlar 2 aylık bir kızım var çocuk doktoru ilk 6 ay kesinlikle boyatmayın dedi ama hamilelik süresincede boyatmadım ama artık bir değişiklik olsun istiyorum bu süreçte saçını boyatan var mı ?
Zeytin_cekirdegi Neslim123 canm bnde boyatmadım hamilelikten bu yana yani oğlm 2 yaşında emiyo hla o yüzden.kimyasal içerik olduğu için.boyamayın deniyor tercih senin tbii.ma bana kalırsa boyama iki hafta sonra emzirneyi sonlandırınca inşallah boyatacağım
Haydinn Neslim123 ben evde boyamıştım kızım 3 buçuk aylık falandı gece boyadım canım sütümü de sağmıştım boyamadan önce kalkınca da ondan içirdim yani nerden baksanız 8 saat falan emzirmedim emzirmeden önce de sütümü az biraz sağıp dökmüştüm
Neslim123 Zeytin_cekirdegi bana kalsa yine beklemekten yanayım bende sizin gibi düşünüyorum ama eşim biraz dış görünüme önem veren biri kararsız kaldım yani siz iyi dayanmışsınız bu arada 😊
Zeytin_cekirdegi Neslim123 aynn bana sor canım birde dayanmayı.zor oldu çünkü aklar çok saçımda ama vicdan azabı çekmeyeyım bebeğime karşı diye dayandım.kına yapsanız olmaz mı düşğnmediniz mi?
Neslim123 Zeytin_cekirdegi doğumdan önce sarışındım kendimi bildim bileli öyleydi hatta eşimde bu yüzden dile geldi sanırım sizi tebrik ederim ama gerçekten 👏👏
Neslim123 Haydinn benim açma işlemi olucak ama mecburen gerçi süt sağıp dolaba koymuştum ama ne kadar zararı olabilir ki diyorum şu aralar bakalım boyatıcam sanırım
Zeytin_cekirdegi @Neslim123 😊teşekkr ederim anladım canm açıksan birde illki boya şart olabiliyor.ben kapalıyım evde eşim kendisi de emzirme olayı bitince boya boşver dedi o yuzden rahatım😊
EtiPetito Neslim123 hayır görmedim zaten bu konuda kanıtlanmış bir şey yok bi zararı olacağını falan düşünmüyorum
BEN-DERYAA Neslim123 yok acillik olmaz ama icindeki kimyasallar bebegine zarar verebilirmis bunun kaniti yok ama suphesi var.Ilerde cocugunda ne gibi sikinti olacagi belli olmaz
EslemDilan Neslim123 2 3 aylıkken boyattim emziriyordum şuan 18 aylık hala emziriyorum herhangi bir sorun yaşamadım çok şükür doktoruma sormuştum tabi onay vermişti