derinsmoms işte boylesi kadınlara buda bir anne denildigi zaman tüm annelik duygularım inciniyor doğurmakla anne olunmuyor. Rabbim kaç milyon insanı vermeyerek sınıyor. Işte bunun gibisi de daha 10 aylik sma hastasi bebegini birakiyor tam da onun o anne şevkatine ihtiyaci varken, o kucucuk yavrunun o guveni alabilecegi tek kişi annesi iken.. soyleyecek laf bulamiyorum ya vallahi. Hiçmi vijdan merhamet yok ya nası hirakirsin. Beddua etmek istemiyorum ama Rabbim görüyor ya insallah. Ya insallah insallah o para toplanir o bebek iyi olurda o anne… beddua etmiyim diyorum ya yazık gercekten çok yazik😔