Oglum 23 aylık ve son 1 aydır inanılmaz ağlak mızmız hep kendi dediği olsun ben oturmayayım hep ayakta olayım yani herşeyden cabuk sıkılıyor bazen yemek hic yemiyor bazen zar zor 1 saatte bitirtiyorum ne diyorsunuz anneler var mı yaşayan sendrom mu bu 😔