Merhaba anneler, kızım 11 aylık olacak yakında fakat ek gıda yemiyor hep benimle sürekli ağlıyo yanıma geliyor emmek istiyor. Doktora söyledim ek gıda yemiyor diye kızıma döndü ek gıda ye tamam mı dedi dalga geçti resmen. Sadece muz keyfi yerindeyse akşam azıcık yoğurt yiyor muz yemekten kabız oldu artk onuda vermemeye karar verdim. Ne havuçlar patatesler telef oldu neler yaptm yemiyor. Sütümde baya azaldı özellikle akşamları huysuzlanıyor açlığından belli doymuyor😔 1.5yaş gibi işe başlama düşüncem var çalıştığımda emzirmem imkansız yavaş yavaş memeyi bıraktırıp mamaya geçmeyi düşündüm ama hangisi iyidir nası verilir ya da mama vermeli miyim hiç bişey bilmiyorum önerilerinize ihtiyacım var