Esranur130213 merhaba gecmis plsun. Benim bebisim 2 aylıktı hem dilbagı hem sünnet oldu. Sünnet eski usül dikisli oldu. Ogluma hava koklatarak anestezi verdiler ameliyathane ortamı oldugu icin. Öncesinde de covid testi ysptılar tabi. Günlük yatıs verildi ama operasyona sabah 10 falabdı galiba girdi. Bi tane bez istediler. Ben kucagımda ameliyathaneye gmtürdüm verdim. Valla asagı sigara icmeye inemeden geri geldi bebegim yarım saat icinde. Yanınıza normal günlük ne alıyosanız onları alın. İslemden 2 3 saat sonra eve gönderdiler. Dil bagı icin agız ici sprey verdiler 10 gün gübde 1 deda bi fıs. Sünnet bölgesi icin de krem verdiler. Ertesi gün kontrolde bandajı cıkardılar pipisindem ve ılık sıcak arası suyla 10 gün boyunca günde 3 defa oturma banyosu ysptırdık bebise ve o kremş sürdük cok kolay toparladı sükür