Zeliha27mira İyi geceler güzel annelerim . Yarın öğlene komşum gelecek çaya iki renk kek ve sigara böreği yapcm iki çocukla anca yetişebilirim keki şimdi yapsam sabaha bayatlar mı ?
UmutsuzPolyanna Zeliha27mira bence böreği şimdi sar streçle dursun yarın fırında börekmpişerken keki çırparsın arkasına atarsın
Zeliha27mira UmutsuzPolyanna bence böreği şimdi sar Sarıyorum canm şuan öyle de olabilir mantıklı bebeğim hiç durmuyor sürekli kucağımda zorlanmamak için dedim .
Deletedmom636262 Zeliha27mira yok bişey olmaz bem yapıyorum aksine sıcak olunca parçalanıyor beklemesi iyi oluyor
T-24 Zeliha27mira yok bayatlamaz ilk sıcağı çıkınca bir kaba streçlerseniz Yada uygun tupperware kabına koyarsanızda bişey olmaz
Bedihaaa Zeliha27mira hiç bişeycik olmaz ben hep öyle yapıyorum elinde çocukla nasıl yapıcaksım yarın. Yap gitsin bence
Zeliha27mira Bedihaaa Aynen zor oluyor gerçekten asla durmuyor bıraksam ablası zarar veriyor sürekli.
Nrgs Zeliha27mira tam aksine daha güzel olur, ben yaptığım keki ertesi gün yemeyi daha çok seviyorum dinlenince tadı oturmuş oluyor