Ysmn66 Bayanlar 13 günlük Bebeğim var emzirme aralarımız çok uzun oluyo uyanmıyor sizlerin nasıldı bilgi verir misiniz kaç dakika emiyor ne kadar uyuyor açıkmıyormu acaba ben mi anlamıyorum açıktığını
elfdfn Ysmn66 2 saatte bir uyandırıp emzirmelisin benimde 20 günlük bebeğim bana Dr 2 saatte bir emmeli dedi uyanmıyor sa altını aç burnunu sık ayak topuğuna tıklat parmaklarınla
araskuzumm0918 Ysmn66 en geç 2 saate bir emzirdim maksimum 10 dk emerdi ,ilk doğdugunda dr 20 dk bir emzir sütün çoğalsın demişti ,emzirdim ilk bir ay 20 dk arayla bazen emdi bazen emmedi ama denedim mutlaka