Benimki 10 gün sonra 1 yaş olacak ama hâlâ yemiyooo moral bozmak istemem ama. 😔😔 dişleri çıksın yer dediler gene yemedi. 1 hafta verme unutsun dediler vermedim unutmadı. Aç bırak yer dediler 6 saat aç durdu açlıktan ağladı gene yemedi. Sadece kavanoz hazır meyve yiyo o kadar. Bunada şükür diycek kıvama geldim artık.