Sevdaalp Doğumdan sonra adet kanamam çok fazlalasti adetin ilk 3 günu oturduğum yer batıyor diyebilirim 😕😕 önerebileceginiz kadın pedi var mı acaba 🤔
karalim Sevdaalp orkid candır. sleepy çok ıslak hissi veriyor ben rahat edemiyorum. orkid maxi var onu deneyebilirsiniz
oznurkara Emici külotlardan kullanın valla rahat edersiniz. Eczanelerde satılıyor. Kanama azalınca da sleepy'e geçin. Lohusa kanamasını pedler tutmaz.
Sevdaalp oznurkara lohusalık bitti yaa 6.5 ay oldu 😊 şuan normal adet görüyorum ilk 3 günüm çok aşıri kanama oluyor
Annesininprensesi Sevdaalp bende lohusalık sandım😄 kotex öneririm ben yıllardır kulllanıyorum bütün pedleri denedim bir tek kotex taşırma yapmadı gece veya uzun kullanıyorum 👍🏻
MinikMucizemNil Benim de kanamam çok oluyor. Orkid ultra extra gece var. 4 numara. Siyah mor paketli. Baya uzun ve geniş. Geceleri onu kullanıyorum ben. Gündüz daha sık değiştirebildiğim için molped gece kullanıyorum
Farahzeynep Lohusa pedi çok iş görüyor. Ben normal adette kotex gece kullanıyorum, hiç rahatsız etmiyor, daha pamuksu orkid’e göre.
aybikreis @Sevdaalp benimde öyle oluyor, tampon ped kullanıyorum ayrıca normal günlük ped. Sızdırma sorunu kalmadı.