asafmervee Yarın 2 ay aşılarımız var. Yan etlileri neler oldu bebişleriniz de fikirlerinize tecrübelerinize ihtiyacım varrre 😩😩
frambuaz asafmervee hıcbır sorun olmadı canım önlem amaclı doktor calpol ver dedi asıdam once oyle verdık bısey olmadı hıc
thecamellia asafmervee sadece ateş yapmıştı gece calpol verdim düştü onun dışında bişey olmamıştı bebekten bebeğe değişiyor
Yasemintrhn asafmervee ilk gün halsizlik ve ateş oldu calpol verdim cok sükür gecti 2.gün biseyciği yoktu
balkizimeliz Hiç korkma 2.ay aşısı huysuzluk bile yapmadı çok şükür, ateşi bile yükselmedi hatta,1 çay kaşığı calpol ver hiç korkma
Mumoslu30 asafmervee Canım bir sorun olmamıştı bizde ates hissedersen 6 saat arayla calpol verebilirsin dün 4. Ay asimizi olduk o ates yapti malesef 🥺🥺
Faddoli23 asafmervee doktorum ateşi olursa 4 saate bir ateşi olmazsa 6 saatte bı calpol wer dedi kolu ağırır oyuzden ateşi olmasada ver dedi
Babyloveee asafmervee hiç bişey olmadı yine günde 3 defa 6 saatte bir calpol verdim çünkü ateşi olmasa bile ağrısı ve buna bağlı huzursuzluğu mutlaka oluyormuş ertesi gün bişeyi yoktu bende çok korkuyordum ama çok şükür atlattık bakalım darısı 4. aya
aysunil asafmervee hiç korkma aşı olduktan sonra eve geldiğimizde hemen calpol verdim bir çay kaşığı birşey olmadı şuan 4 aylık bebeğim 4. Ay aşısınıda da şükürler olsun birşey yaşamadık.Şuana kadar olduğu aşılarda çok şükür sıkıntı yaşamadık
sezcag asafmervee stres yapma bizde sadece uyku yapmıştı bir buçuk gün boyunca sadece karnı acıkınca uyandı sonra geri uyudu ateş falanda çıkmadı hiç ve öncesinde de calpol falan vermedim
ballilokmamMm asafmervee , Bizde bir hafta önce yaptırdık. Aşıdan 2 saat sonra calpol verdim ateşinin çıkmasını beklemedim ben. Sadece o gün halsizlik oldu ful uyudu ertesi günü biseycigi kalmamıştı ama endişelenme yersizmis 😊
nelmali asafmervee huysuzluk ve ateş olabiliyor bu ihtimallere karşı calpol vb parasetamol içerikli bir bebek şurubu edinin bunlar yaşanırsa doktor veya hemsirenin belirtecegi dozda bebeginize verin asiya giderken bebeginizle normal sekilde konusun ve yetiskinmis gibi neler olacağını anlatın siz sakin stressiz olursanız o da hisseder aşı olduktan sonra daha çabuk sakinleşir 😊