ElmaliTurtamm Bebegim 2 aylık emdikten yada mama yedikten sonra gazı cikiyo ardından hemen kusuyo arada fışkırtarak kusuyo neden olabilir acaba böyle sürekli kusma?
thecamellia ElmaliTurtamm her emmeden sonra kusuyorsa reflü olabilir ama arada gazını çıkarırken kusması normal
Faddoli23 ElmaliTurtamm hemen çıkarma gazını biraz yatır başı yüksekte olacak şekilde bı 15 dk sonra çıkar gazını