Bayanlar bebeğim çok güzel büyük abdestini yapardı ama bu ay çocuğa bişey oldu resmen ayın 3/2 sini kabızla geçiriyoruz anlamadım ne yaptıysam fayda etmiyor zeytinyağı kayısı vs vs kabız mamaları yaptım rahatlasın diye . Yok . Hiçbir faydası yok. Ve nerdeyse 100 cc su içiyor su içmeyi de çok seviyor ve cok hareketli. Ama yok arkadaş bi yapıyo minicik kupkuru yapana kadar ağlıyo zaten büyük ihtimal canı acıyor. Düzelmişti bi ara şimdi 3 gündür yine başladı.. fitil hiç kullanmadım ama kullanmadan yine bi sormak istedim kesin işe yarıyor dediğiniz bi tarif vs bişey var mı?