Kirpigiller Cemrebebek 25 TL cik verdi kaydet kazan dan oysaki ben hepsini yaptım 150 bekliyordum 😫😫😫
ikizerkekannesi Cemrebebek geçen sefer aynısı başıma geldi 35 kaydetme olmasına rağmen para yatmamıştı
Cemrebebek Kirpigiller e bende hiç yok bende kaydet ten kazandım daaa 35 kaydedilme var neden bana yüklenmedi
Cemrebebek baloglum_e teşekkür ederim trendyol asistanla görüştüm sahte hesaplar tespit edilmiştir o yüzden kaydedilme düşmüştür dedi. Bu 3. Oldu boşuna uğraşıyorum valla
Cemrebebek Minisin_annesi trendyol bazen indirim günleri oluyo orda koleksiyon oluşturup burda paylaşıyorsun 25 kişi koleksiyonu kaydederse 25 TL kazanıyorsun. Sürekli yapıyoruz burda.
Minisin_annesi Cemrebebek onu biliyordum sanki ama niye yeni duymuşum gibi oldum 😂dur bende deniyim birdahakine ha bide oluşturduğumuz koleksiyondan illa alışveriş yapmamız şart mı
Cemrebebek Minisin_annesi rica ederim canım ne demek herzaman aklına bişey takılırsa sorabilirsin hayır dua karşılığında yardımcı olurum 😂
Minisin_annesi Cemrebebek ya onu demiyorum mesela yaptığım koleksiyondan hiç birini almadım yinede oluyor mu