Bu sütünün olmadığı anlamına gelmiyor ki. Yeni her anne bu şekilde düşünüyor hemen hemen ama aslında memelerin alışma süreci gibi bir şey bu. Vücut ne kadar süte ihtiyaç olduğunu biliyor, süt kanalların rahatlıyor düzene giriyor vs derken gereksiz salgılanma azalıyor. Haliyle memelerdeki gerginlik hissi de gidiyor. Endişe etme çok normal bir durum