Kızlar selammm
kızım 17 aylık oldu boyu kilosu gayet iyi iştahı da bir öyle bir böyle 11 ay emdi hamile olduğumu öğrenince bıraktım oda yaşına gelince mama içmeyi bıraktı Pınar çocuk devam sütü veriyorum bişey içmeden uyumuyor çünkü hem emmemesi hemde mama içmemesi beni üzüyor herşeyden yedirmeye çalışıyorum ama tabak tabak da yemiyor o yüzden balık yağı ve multivitamin vermek istiyorum hangisini tavsiye edersiniz fiyat olarak ikisi de aynı ama kızım hangisini içebilir hangisinin tadını sever bilemiyorum ocean multivitaminini almayı düşünüyorum ayrıca teşekkürler şimdiden ❤️