Henüz çok küçük, yeni birşeyler öğrendikçe eski öğrendikleri şeyleri yapmayı bir süre bırakabiliyorlar. Oğlum da aynı şekilde o aylarda gel gel yapıyordu sonra bıraktı el sallamayı öğrendi. Şimdi her ikisini de yapıyor. Yürüme konusunda da zaten doktorunuz gerekli açıkmayı yapmış acele etmeyin, güçlendikçe ayaklarının üzerinde durmaya başlayacaktır. Bu aylarda önemli olan ayaklarının gevşek olmaması. Yani ittirip basabiliyorsa bir sorun olduğunu düşünmüyorum ki 18 aya kadar yürümeme normal karşılanıyor.