Yanakkizim Gizemnaz_ canim kilosu çok güzel benimki 3 aylık 6.500 dün takibi vardı bana hiç kilo almamış devam sütünu değiş dedi golden göt keçi sütünü al dedi ins alır
Mumoslu30 Gizemnaz_ kilo tablosuna göre iyi annesi endiselenme sen bakma hr denilene masaAllah canım agliklinolsun tek😍❤️
Alazoglan Benimki 64 günlük 7 kilo 300 gram biz anormaliz sanırım… persentil tablosundan takibini yapın derim
Mucem 60 cm 6140 gram ölçtü. Biraz yüksek ama bunlar rezerv kilolar dedi. Bize yüksek dediyse sizinki normal olmalı. Sıkmayın canınızı.
Mihrimahim16 Gizemnaz_ Benimde 550 dü gayette güzel kilosu 3 aya göre normal biz 4 aydayız 6 kiloyuz ☺️
Acemianne012 Gizemnaz_ 3 aylıkken 7 kiloydu kızım sadece anne sütü alıyordu o zamanlar doktor cok diyordu ama anne sütü olduğu için sorun yoktu dogum kilosuyla hesaplamak gerek