Freshmother Merhaba Hanımlar bebeğim bugün itibariyle 6.ayına girdi ve ben ek gıdaya ne zaman başlayabilirim sizce? Bu aydan sonra düşünüyordum bu ay sadece tadları öğrensin istiyorum sizce ek gıda için bu ay tam vakti mi?
thecamellia Freshmother doktorunuz en doğru biligiyi verecektir bebeğinizin gelişimine göre ama geneli başlıyor bu ayda
PurpleTail Freshmother doktorumuz 5,5 aylıkken tadımlara başlattı.Bebeğin gelişimi ile ilgili hazır olduğunu düşünüyorsanız azar azar başlayabilirsiniz.☺️