Keremgs anne sütünün yüzde 80-90’ı su. Ben emzirdikten sonra bi çay kaşığından biraz az veriyorum ağız içi temizliği için doktorum önermişti. Bu kadar suyun zararı olacağını düşünmüyorum. Su zehir değil sonuçta, mama verseydim yine o suyla yapacaktım ve daha fazlasını verecektim. Az az vermenizde sorun olmaz bence. Bebeklerin midesi dolup meme reddi yaşamaması için önerilmiyor su, yarım çay kaşığının bi kısmını yutamıyor bile🥰