KuzeysM0MMY Merhaba 28 aylıktı 1 ay oldu zaten vereli 🥰
Evet geceleri yatarken 180 cc süt içiyor başlarda sütü 19:00 da verdim 20:30’da uyuduğu için. Ama yatarken ağladı süt diye 2-3 gün böyle geçiştirdim ama baktım çok ağlıyor yatarken vermeye devam ettim bir de üstelik gece kalkıp su da istiyordu gece kalktığında tuvalete götürdüm başlarda ama bu seferde uykusu kaçıyordu zor uyuyordu baktım gece yapmıyor altına her zamanki gibi gece tuvalete götürmeden devam ettim sabah uyandığında yapıyor tuvalete baştan beri hiç altına kaçırma olmadı maşallah 🧿🙈
Yani çocuğunuz 2,5-3 yaşında varsa bezi bıraktığınız an gece altına yapmamasını o kadar iyi biliyor ki bi iki kaza yaşanabilir çok doğal ama 1 haftaya kalmaz gece de alışacaktır emin olun su veya süt içiyorsa terettüt etmeden verin yine sabah uyandığında götürürsünüz tuvalete ben böyle yaptım. Tabi ki bebişinizi gözlemleyin siz de ona göre hareket edersiniz ♥️