Merhaba sevgili anneler, bebeğim 9 aylık olmak üzere, ücretsiz iznim de bitmek üzere, özel sektörde çalışıyorum dönmeyeceğimi düşünüyordum ama eski çalıştığım konumdan daha iyisini teklif ettiler, bebekten önce olsa hiç düşünmezdim kabul ederdim şimdi de elimin tersiyle itmek doğru gelmiyor. Başlarsam annem bakacak iyi anlaşıyorlar onunla uyurken ya da ek gıdasını alırken problem yaşamıyor bebeğim hep gözlemliyorum böyle şeylere biraz takıntılıyım da. Ama yine de 9 ay erken bir süreç mi bu konuda kararsızım. Deneyimi olan annelerden paylaşmalarını bekliyorum. Ek olarak ücretsiz izin istemeyi düşündüm ama çalışmak istediğim iş 3 ay sonra benim olmayacak. Her anne eminim ki işe dönerken zorlanıyordur ama en azından deneyip görmek istiyorum ekonomik durumlar da böyleyken. ama hafiften içim içimi kemiriyor bebeğini nasıl bırakırsın diye :(