Nurdnc benim bebeğimde gece uykusu aıkıntı olmamıştı hiç akşam yatardı sabaha karşı emmeye kalkar emer yatardı bi on gündür beni zorluyo ağlayarak kalkmalara falan başladı diş ya da ataktan dedim bi kaç gündür iyi fırsat bu fırsat bugün açtım ellerini öyle yatırdım şuan sıkıntı yok bakalım uyur inşaAllah gece. Ellerini çok emiyo ilk fırsatta elini ağzına götürüyo benim için tek sıkıntı o emzik emse daha kolay olurdu