Actombo Merhaba hanımlar 2 kez giydirildi. 6-9 ay arası takımlar. Hiç bir sorunları yok görüldüğü gibi. Gri takımı bayramlık olarak kullanmıştım oğlum çok tatlı olmuştu😇