Beyzaelifsevde Arkadaşlar yaşayan var mı bu durumu ya geçmeyen bir baş ağrısı var bende. İnternette epidural yapıyor yazıyor var mı başına gelen ?
Kikiriki Beyzaelifsevde spinal sezeryan oldum . Ömrümde cekmedigim baş ağrısını çektim lanet bişeydi. Bol su kahve ve kesinlikle yüksek yastık la yat . 10gun süründm
Deletedmom_109 Beyzaelifsevde epidural normal doğum yaptım baş ağrısı değil ama arada bel ağrısı yaşıyorum. 2 sene oldu azaldı arada oluyor. Belki emziriyorsanız sussuz kalıyor olabilir ya da vitamin eksikliğinde de olabilir
OncedenGurme Beyzaelifsevde kan değerlerinize baktırın, emziriyorsanız ondan olabilir. Epidural normal yaptım ben de ama baş ağrım olmadı hiç
Balkupum00 Benimde hiç geçmeyen bi baş agrım var sezeryan oldum 6 ay önce haplarla dahi geçmiyor kendimde deilim resmen
Kikiriki Arasasyaarya sorma valal öyleydi bebeğimle bile ilgilenemedim bir hafta kafam kalkmıyordu kii yastıktan serumlar la durdum hep 😶 çok konforlu olan spinal sezeryan bana işkence oldu
Tuba11 Beyzaelifsevde spinal sezeryan oldum hiç bir şekilde baş ağrısı bel ağrısı yaşamadım çok şükür çok güzel geçti.
Hayris Beyzaelifsevde ben çok şükür onu bari yaşamadımda çok yakın bi arkadaşım yaşadı gidip serum falan taktılar kaç gün kafein bol tüketin bide su
Denizzz88 Pembebulut27 merhaba kusura bakmayın buraya çok bakmıyorum yeni gördüm yazdığınızı. Evet benim geçti artık epidural kaynaklı bel ağrılarım yani 3 yıl oldu doğum yapalı anca geçti 😊
delirmeceler Beyzaelifsevde spinal anestezi ile doğum yaptım doktorum ve hemşirelerim çok ilgiliydi odaya geldiğim gibi hemen bitter ve kahve içmemi söylediler ne baş ağrısı nede başka bişi yaşamadım şükür