Dnz-kbr Pahalı bir kot aldm küçük beden ve ona girene kadr zayflmya karar verdm 20 kilo fazlam var zayflaypta içine girersem resimli post acarm arkadisler kendime plan program hazrldm zayflynca görüşürüz 🙄🤍❤️🤠
Oykukrty21 Dnz-kbr ah bu 20 kilo fazlalar 😭 eşimle tanışmamızla şimdi arasında benimde tam 20 kilo fazlam var 😭 emzirme sürecinde sürecinde saldım valla sonrasında gelsin sıkı diyetler detoxlar ve takrar hayatıma girecek olan spor 🥰
Zenily Dnz-kbr hadi Allah yardımcın olsun inşallah🙏🏻 2 ay sonra pantolonu dolap uygulamasından sattırmasın rabbim😂
Karanfil06 Dnz-kbr ayyy doğum yaptım 3-4 ay sonra eşim iki tane pantolon almıştı iyi markalardan denedim bacaktan çıkmadı düşün 🤣 bir yılın sonunda içine giriyorum 🤣
Mavi1602 Dnz-kbr 15 kilo fazlam var bende acayip hırs yaptım 5i gtti kaldı 10 bende bu sefer çok azimli hırslıym hedef 55🥳
Mavi1602 Arassssss vala bacım ben evlenmeden önce 53 55 aradı geziyordum. Evlendikten sonra 62 ye çıktım ve o kiloyla hamile kaldım 85 le doğuma girdim oğlum 16 aylık şuan 65 im 55 hedefim. Benim yaptığım diyet çok ağır ben çok az yiyorum. Yıllardır çol diyet yaptım kendi vücudumu çok iyi tanıyorum aç kalmadan veremiyorum ben
Budageceryahu Dnz-kbr bi sıkı dieet de beni beliyor. Sutum cok azdı iyice kesildi. Simdi ölüm orucu tuta bilirim.🙂
Dnz-kbr Yerli_elizabet a maşallah vallahi helal olsun bende hafif hafif dikkat ediyorum ama hedefim ramazan bu ayda bitsin Bn oruçluyken akşam çok yiymyrm kilo veriyrm ramazanda inşallah bakalm yaza kadr verirm yoksa esim beni pantolona zorla sokma yöntemleri planliyor hergün 🙄🙄
adastra Dnz-kbr Bu benim yöntem değil mi ya 😂 hamileyken iki pantolon almıştım ikisi de marka pahalı, ve ikisi de 34 beden dar kalıp hırs yaptım bu hafta ikisini de giydim darısı başına 🤩