Mericeyy Bebeğim 7 aylık doğdu ve şuan 7 aylık oldu ve henüz dik oturamıyor normalde doğsa 5 aylık olucaktı acaba gelişimi 5 aylık olarak mı Görmem gerek
kirmizibasliklikiz_ Mericeyy benim ikizlerimde 7 aylik dogdular ve 8. Aydan sonra oturmaya basladilar 😊
neslicanben Mericeyy bende 28 haftalık doğum yaptım kro 4 düz 35 günlük. Gelişim hesaplamasını düzeltilmişe göre takip edeceğiz dedi doktor.
Birtekbirciftannesi Mericeyy merhba en çok merak ettiğimi soru buydu burda sağolsun bazı arkadaşlar cevap vermişti doktora da sordum doğacağı tarihe göre takip edeceksin dedi doğduğu tarihe göre degil.
Nur1212 Mericeyy düzeltilmişe göre takip etmeniz gerek benim bebeğimde düz 5,5 aylık koltuğa sırtını dayadığımda bir süre oturuyor kendi desteksiz oturamıyor tabiki
mihrosum Mericeyy sepete otury canım 2 hafta surmez oturur. Kızımda 7.5 aylık dogdu 7ayllıken oturdu. Dikdörtgen sepete desteksız oturt
Birtekbirciftannesi Mericeyy kullanmadım zararlı diye prematüre doğrular zaten yürütece tutunup yürütmeye çalıştım
Deletedmom4444 Mericeyy Tabi ki gelisimine 5 aylık olarak degerlendirceksiniz.Hic norolojiye goturdunu mu ?
Deletedmom4444 Mericeyy Noroloji doktoruna gitmelisiniz aslinda yogunbakimdan ciksrken soylemeleri lazimdi.Normal rutin muayne yapiyor.Hareketlerine ,gelisimine bakiyor ve beyin usg cekiliyor.İhmal etmeyin lutfen