EzgiFatihKerem anneliğe hoşgeldinz, Rabbim evladınızı güzel günlerde huzurla sağlıkla büyütmek nasip etsin ❤️ benim oğlum da 37+3te doğdu, tek ciğerindeki suyu boşaltamadı dediler. Takipnesi vardı, hafif de enfeksiyon gelişti. 5 günde taburcu oldu elhamdülillah. Ciğerindeki suyu boşalttığında, takipnesi düzeldiğinde taburcu olacaktır. İçinizi ferah tutun, yenidoğan yeni bakımları artık gerçekten çok tecrübeli ve ilgili. Ağızdan beslenmeye başladığında sütünüz gerekecek, bol bol süt sağın. Dualarım hem evladınızla, hem sizinle ❤️