Kızım 2 yaşında 3 gündür annemde kalıyoruz gündüz uyutamıyorum ağlıyo akşam uykusu için odaya götürüyorum kendini parçalıyo uyumuycam diye. Gece sabaha kadar uyuyan çocuk 10 kere uyanıp ağlıyo ev değiştiği için mi böyle yapıyor sizin çocuklarınız da böyle mi eve gidince düzeni oturur mu yine