Canlar merhaba 15 günlük bebeğim var göğsüm çok hassas yara fln yok ama ilk emmeye başlarken damağa yapıştırıyor sanırım meme ucunu 10 saniye çok acıyor sonrasında geçiyor doğru emzirme yapıyorum kahverengi kısmı tümüyle alıyor ama ilk çok acıyor gümüş kapak kullanıyorum sürekli göğsümde fakat kimisi nemli tuttuğu icin acı verir diyor. Göğüs kalkanı kullan diyenler var ama nemli tutmak acısını alıyor bence bilemiyorum ne yapsam sizin önerileriniz var mı gümüş kapağı nasıl kullanıyorsunuz ya da bu süreç normal mi