ipekk05 zaten çocuğu bebek mamayı erken bırakıyor. Zorlamayın. Demekki o kadar içmek istiyor. Şimdi mama içmesi değil sebzeler, meyveler, etler, yumurtalar ona sağlıklı. Tabi ki yiyebiliyor alerjisi yoksa. Siz mamayı yine 4 saatte bir verin. Mesela saat 10 da mama içti 12 de sebze verin. Öğlen 2 de mama verin. 12 de yediği sebzeyi ya da her neyse bırakın canı ne kadar isterse yesin. Ve sevdiği şeyleri bulmaya çalışın. Alternatif öğünler hazırlayın.