Khbuse Bebeğim 5 aylık yüzünde egzama olmuştu. 6 gün krem kullandım ve geçti. 15 gün sonra yine yüzü kızarmaya başladı. Pütürlük olmaya başladı. Bepanthol ve fucidin krem kullanıyorum
Alyakusum_1 Khbuse egzemanın sebebini öğrenmek gerekir kremlerle bastırmayın alerjik bi durum olabilir
Doga12_ Khbuse benim bebegimin yüzündede kizariklil ve kuruluk vardı baya pütür pütürdü doktorumuz nemlendir sürekli dedi mustela kullanıyorum şuan iyi ama dün çok kötüydü ek gıda yiyoruz acava onun etkisi olabilir mi egzama nasıl oluyor bilmiyorum da sadece yanaklarında var bugun yok ama ara ara oluyor
1prensesannesiiii Khbuse alerjimiz yok test yapmıştık 14 aylık ve hala devam ediyor şampuan duş jeli krem doktor değişti herseyi tamamen geçmedi doktora götürmenizi öneririm alerjik olabilir bebeğiniz
momofcherry Khbuse hipokort krem kullandik kortizonlu bir krem doktorumuz önerdi 5 günden fazla kullanilmiyor
Alpinannesi4723 Benimde bebegimin yuzunde çıktı doktorumun yediklerimin etkiledigini soyledi. Patates , baharat,pirinc, sogan sarimsak ozellikle cig sogan sarimsak cok tetikliyor dedi
Zeynep_2022 Khbuse hastaneye götürün kan testi alerji testi yapıyorlar. Biz gittik şampuan değiştirmemiz istendi ve krem yazıldı losyon gibiydi bepantol şu bu işe yaramadı doktora gidince düzeldik çok şükür
Selinbam Khbuse egzama tamdmen geçen bir sey değil benmkinde de var oda ısısı yüksekse deterjan parfüm teması varsa nem yoksa odada cildi kuruysa tekrarlar biz biıderma atoderm şampuan ve krem kullanıyoruz cildini ılık suyla yıkıyoruz haftada 1-2 şsmpuanlıyoruz her gece gerekrse gğndğz nemlendir bi de öyle dene ama asıl tavsiyem bioderma kullan
Sulebaydir Khbuse instagram dan lokmanaktar_snmbrc sayfası var oradan biz krem almıştık öyle geçmişti sayfada öncesi sonrası resim var bizim resmide paylasmislardi