Senell bizde ona gidiyorduk. Bebeğim çok kusuyor dememe rağmen beni sallamadı. Konuşturmadı bile, fazlasıdır diyip durdu. bende inandım ne bilim, 4. Ayında hiç kilo almadı. 5. Ayında da 300 gr almıştı. Bana mama başla dedi, ne maması sütüm taşıyo resmen dedim, yaramıyor demekki dedi, ordan çıktım rıza yılmaza gittim. Gavisgon verdi. 15 günde 300 gr aldı çocuğum. Ona inandığıma çok pişmanım