Shydoll Kızlar dün sabah aşı yaptık şuan kızımın bacağında kızarıklık var içinde bir kitle gibi bir şey oluşmuş normal mi yarın doktora götürsem mi bi?
Pamuk9020 Shydoll aşı reaksiyonu dedi doktor olurmus geçiyor fakat bizde de sertlik kaldı oda olur dedi dağılacakmış sonradan
Lilababymom Shydoll ağır bir asi olduğu için oluyor endişe etmeyin. Muhtemelen ağrısı da vardır bebeğinizin ve ateşi de çıkabilir. Calpol verebilirsiniz hem ağrısını keser hem ateş çık.a ihtimaline göre iyi olur. Doktorumuz bize aşıdan hemen sonra 1 çay kasigi calpol veriyordu hastanede. O sertlik birkaç güne geçer. Ateşini sürekli kontrol edin geceleri. Önümüzdeki ay bizde 3. Dozu yaptıracağız
MorOje Shydoll calpol verilmesini istiyor doktorlar bu durumda genelde birde pamuğa bol bir şekilde kolonya döktürüp üzerine koy demişti bana ama ovma yalnızca üstünde tut diye özellikle uyardı 1 saat içinde normale döndü kızarıklığı yinede bir danışın tabi ki
Shydoll Pamuk9020 sertlik ne kadardır duruyor sizde? Sıcaklıkta var o kısımda beni korkuttu bu durum açıkçası 🥺
Hilcak Shydoll bizim doktorumuz aşının sertlik ve kızarıklık yapabileceğini; şayet olursa aşı yerini soğuk bir tamponla serinletip masaj yapmamız gerektiğini söylemişti. Bizde öyle bir sıkıntı yaşanmadı ama şimdi görünce yazmak istedim size. Çok geçmiş olsun
Muhasebeciana Shydoll cok normal canim o benim kizimdada olmustu ilk dozunda yaklasik 1 ay kadar ordaydi hatta. 3.cu dozundada yaklasik 1 hafta kadar o sertlik sislik vardi
Zenritm Geçmiş olsun bizdede nimenrix aşısı sonrası şişlik sertlik kızarıklık ve sadece vurulan bölgede ateş var bebeğimde . Henüz iki gün oldu , acaba ne kadar sürede geçer ? Kolonya fayda etmedi bizde maalesef .
Shydoll Tugbaumayy doktorunuza göre planlama değişiyor benim doktorum 8-10-16. Aylarda yapmamızı önerdi. Menenjit aşısı, özel aşıya giriyor nimenrix ile birlikte kombinledi doktorumuz nimenrixi 3-5-13. Aylarda yaptık
DAO Shydoll Normal bizimde oldu. Derileri ince ve cilt altı dokusu az olduğu için şişlik gelir ele. Bizim 1 ay oldu yavaş yavaş azaldı şişlik. Takip edin iltihap olmadığı sürece sorun yok