eylulodabas Gesibaglari otuzuncu yaşımın beşinci gününde anne oldum, hayatım boyunca hep 30dan önce doğurmak istemediğimi söylemiştim 😅😅
Gesibaglari Catlakbiranne büyük sorumluluk, dünyanın en güzel ama en çok soruluk isteyen şeyi annelik. Ben de bu sorumluluğu ileriki yaşlarda almanın daha doğru olduğunu düşünüyorum. En azından kendim için.