AbD 5 yasında aöa kıskandıgıds oluyo ıllakı
Bebegı uytunca oyun oynuyoruz o ne ıstersd onu yapıyorum kardesınjn bakımına dahıl edıyorum oyunlsrına vs
arada kucagına verıp senı cok sevıyo ablası senı ıstuomus dıyorum o da sveınıyo oynuyo
oyle boyle ıdare edıyoruz tabı bazen cok kıskanp ona sarıldnız bama sarılmadnız yada onunla uyudunuz dıye kavga edıyo bızımle ama cok sevıyo kardesını
Onemlı olan bence artık kardesınjn varlıgını kabullendırmek ama buyuk olan cocugunda yasantısını olbıldıgınce sekteye ugratmadan bakmak(uyku duzenı yeme parka gıtme vs gıbı)