Fatosss11 bende hippte öyle bişey yaşamadım smaya geçtim bebeğim içtikten sonra dibinde tortu gibi kalıyordu hep, sıcak suyla denedim ılık suyla denedim değişmedi sonra biberonun normal kapalı kapağı var ekstra onu kapatıp iyice çalkaladım öyle düzeldi.