SeyitBilalmom 2 ay 11 günlük bebeğim var sadece mama ile besleniyor keza anlatacağım durum anne sütü alırken de olurdu sagarak veriyordum çok az içiyor peşinden hemen ağlıyor karnı aç ama biraz içip hemen ağlıyor sebebi ne olabilir ya da yaşayan var mı acaba
JackDaniels SeyitBilalmom Gaz olabilir yüksek ihtimalle. Karnı nasıl sert mi yumuşak mı? Ağlarken ayaklarını karnına doğru çekiyor mu?
JackDaniels SeyitBilalmom Beslenirkende gaz oluşabiliyor. Benim oğlumda küçükken çok gaz çıkartıyordu bende gazı yok sanıyordum ama doktora gittiğimizde karnında gaz var huzursuzluk ondan kaynaklıdır demişti. Gerçektende beslenirken ağlamaya başladığında kaldırıp gazını çıkarttığımda beslenmeye daha rahat devam ediyordu
mlkgkdmr SeyitBilalmom oluyor malesef. Gazlı kolik bi bebekse ne kadar gaz çıkartsada rahatlamıyor benim oğlum da aynıydı ilk 3 ay
mlkgkdmr SeyitBilalmom tabi. Emmeye başladıktan bir dk sonra ağlamaya kıvranmaya başlıyodu. Hemen ayağa kalkıp devam ediyodum . Çok dolaştım evi öyle 😄
SeyitBilalmom JackDaniels bizde daha dokskt edelim ağlayınca insan üzülüyor yemek yemek işkenceye dönüşüyor minnacık bebişe