Msl- burnunu beşlik enjektörle izotonik su ile açabilirsin ama gün içerisinde iki üç defa yap bence you tubeda videoları var ordan bakmanı öneririm. Aspiratörle de suyu sıktığında hemen çekebilrsin. Evde boş izotonik suyu soğutup soğuk buhar olarak buhar makinesinde verebilrsn. Sabah akşamda calpol surup halsziliği filan varsa ona iyi gelir. Hemde dinlendirit. Eğer burun açmada sıkıntı yaşıyosan doktora git orda sana gösterirler