esleminannesi2 Kadersizxww burda saçma sapan postlara bakmayın doktorunuz sağlıklı diyorsa tamamdır bana göre maşallah çok iyi
Serpil51 Kadersizxww 19 aylık 11 kg 78 cm hemşire zayıf diyo ve kısa diyo ama takmıyorum çünkü her zaman böyleydi yavaş ilerliyor 😀
AgentMom Kadersizxww 15 aylıkken bizde bu kilodaydık. Bu hafta 18 aylık açıya gideceğiz eminim kilo vermişizdir. Ama sağlıklıyız çok şükür. Gerisini çok takma.
durukuss-12 Kadersizxww her bebeğin bünyesi farklı ama benim kızım da 2850 doğdu şuan 6 aylık 6 kilo çok hareketli bi bebek o yüzden sağlığı yerindeyse çok takma ☺️