Bebeğim bugün 42 günlük oldu. Alt taraftan gazını çıkarırken bebeğim hep çok az kakasını yapıyor bugün de gazını çıkarttı bezini değiştirirken kakasında kahverengi ve kan şeklinde kakası vardı. Sizce neden kan gelmiş olabilir? Daha önce başına gelen var mı?