Hanımlar kızım 19 aylık oturur pozisyonda her yere gidiyor..emekleme yok.Ayakta durabiliyor yere basabiliyor uzun süre koltukaltından tutup evi turluyoruz..Kendi başına 10 saniye ayakta durabiliyor..Doktoruna götürdüm hiç kontrol etme gereği duymadı..Yürür dedi..Ama ben çevremde pek duymadım bu kadar zaman geçikmiş olanı..Sizin varsa ya da çevresinde olan varsa bildirirmisiniz..Kaygılanmaya başladım..